IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Miért a NetSupport?

A NetSupport (Egyesült Királyság) több, mint 25 éve tartózkodik az IT távfelügyeleti, PC management alkalmazások fejlesztőinek élvonalában. A cég szolgáltatásait napjainkra már hat millió ügyfél veszi igénybe, közöttük jelentős számban kormányzati intézmények és multinacionális cégek.

A NetSupport cég szoftverei, amelyek több nyelven, közülük a legfontosabbak magyarul is hozzáférhetők, világszerte keresettek és sok országban piacvezetők a kategóriájukban.

Természetesen számos hasonló funkcionalitású szoftver létezik a piacon, de miért érdemes egy igényes felhasználónak éppen a NetSupport szoftvereit választania?

A következő 13+1 pontban ebben szeretnénk segítséget nyújtani Önnek.

  1. Műszakilag kiváló termék (ún best-of-breed in its class), az egyes szoftverek folyamatosan szereznek jelentős elismerést:
    • A NetSupport Manager többek között elnyerte a Microsoft Certified Professional Magazine Redmont Most Valuable Product díját és a PC Pro magazine Labs Winner címét.
    • A piacvezető NetSupport School 2006-ban győztese lett a Technology & Learning folyóirat Oktatótermi felügyeleti szoftverek kategóriájában meghirdetett versenyének.
    • A NetSupport DNA Asset Management Suite 2006-ban elnyerte BEST of CEBIT America Winner címet.
  2. Multiplatform - A NetSupport teljeskörű támogatást biztosít a Windows, Linux, MAC, Solaris, CE, Pocket PC és a Mobil Windows operációs rendszerekkel működő eszközökhöz. A támogatás emellett kiterjed 64 bites Intel és AMD platformokra is.
  3. Erőforráskímélő - Az alkalmazott technológiának köszönhetően alig igényel többlet-erőforrást és rendkívül gyors a távoli képernyők tartalmának helyi megjelenítési sebessége. Az alkalmazott UDP protokoll segítségével pedig a legújabb DNA verzióban a szoftver disztribúció sebessége nőtt meg radikálisan.
  4. Biztonság - Teljeskörű, minden részletre kitejedő az egyszerű jelszavas védelemtől az Active Directory és NT biztonsági rendszerén keresztül a teljes 256 bites AES titkosítással bezárólag számtalan megoldás választható.
  5. Egyszerű licencelési módszer - Csak a gépszám számít, annyi licencet kell vásárolni, ahány szerverrre és a munkaállomásra telepítik a szoftvert, függtlenül attól, hogy az adott gépre a szerver, a control vagy a cliens konponenst - akár egy gépre többet is - telepítik fel.
  6. Versenyképes ár - A NetSupport nem törekszik a legolcsóbb lenni, de nem is a legdrágább. A licenc érvényessége nincs időben korlátozva, az egységár a felhasználók számának növekedésével jelentősen csökken. Nagyobb gépszámnál felveszi a versenyt akármelyik megoldással.
  7. Ésszerűen kialakított kedvezményes csomagok - A NetSupport Manager licencével a felhasználó teljes körű jogot szerez a NetSupport School használatára is, a DNA moduljai pedig 6 különféle összeállításban vásárolhatók meg, a 6. csomag pedig a teljes NetSupport DNA és Manager licenceket is magába foglalja.
  8. A NetSupport fontos kereskedelmi filozófiája, hogy sosem csak az ár dönt (Never loose on price). Ez a koncepció rugalmas ártárgyalási pozíciót tesz lehetővé, és eredményre vezethet azokban a versenyhelyzetekben is, amikor elsődlegesen nem a szoftver minőségét és szolgáltatásait mérlegelik.
  9. A licencekhez kedvező áron éves karbantartási csomag vásárolható, amely az időben korlátlan support mellett feljogosít a szoftver legújabb verziójának használatára.
  10. A Netsupport angliai székhelyén éjjel - nappali folyamatos terméktámogatás áll rendelkezésre, amely élőszóban és Web-es felületen keresztül is igénybe vehető.
  11. Magyarországon is korlátlan idejű, ingyenes támogatás jár munkaidőben a központi számunkon.
  12. A NetSupport szoftverek a reaktív helyett a proaktiv technológiát támogatják, a DNA Riasztás modulja alkalmazásával az üzemeltető hamarabb értesülhet a problémáról, mint maga a számítógép felhasználója.
  13. A Netsupport szoftverek alkalmazásával az üzemeltető jelentős költséget takaríthat meg. Naprakész információval rendelkezhet az eszközök állapotáról, automatikusan követheti a hardver-szoftver leltár változását, ellenőrizheti, hogy a felhasználók milyen alkalmazásokat futtatnak, milyen Web oldalakat látogatnak, mindezek ismeretében szabályozhatja a gépek felhasználását, optimalizálhatja a beruházások megvalósítását.
  14. A NetSupport cég egyike az Egyesült Királyság leggyorsabban fejlődő vállalkozásainak. A Netsupport ügyfélköre folyamatosan bővül. A magyarországi ügyfelek közül az alábbiakat emeljük ki:
    • Xántus János Gyakorló Iskola
    • Lufthansa Systems Hungária Kft.
    • Szent László Középiskola
    • Kőolajvezetéképítő Zrt.
    • Palócz Nagykereskedelmi Kft.