IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

NetSupport ServiceDesk

Vevőszolgálat

Nagy teljesítményű, felhasználóbarát web alapú alkalmazás, amely a felhasználók segítségkéréseit és az arra adott válaszintézkedéseket részleteiben rögzíti, segíti, automatizálja a problémák hatékony megoldását.

ServiceDesk

A gazdasági szervezetek versenyképességét és hatékonyságát jelentős mértékben az informatikai infrastruktúrája határozza meg. Alapvető fontosságú a rendszerleállások számának minimálisra csökkentése, ebben van jelentős szerepe egy olyan megoldásnak, amely segíti a felhasználókat az informatika problémáik megoldásában.

A NetSupport ServiceDesk önálló alkalmazásként és a NetSupport DNA moduljaként is rendelkezésre áll.

Biztosítja a vállalkozás szintű segítség és támogatás kérések részletes követését és nyilvántartását.

Szolgáltatások

A NetSupport ServiceDesk a következő alapvető szolgáltatásokat biztosítja:

  • A hibajegyek automatikus továbbítása az operátoroknak a hiba és a felhasználó típusától függő, előre definiált ügyfél szabályok alapján.
  • A hibajegy státusz automatikus eszkalációja ügyfélspecifikus szabályok alapján.
  • A hibajegyek strukturált állapot története a forrás azonosításával (telefon, email és más) minden további bejegyzés alkalmával a hibajegy teljes életciklusa alatt.
  • Közvetlen integráció a DNA rendszerhez, hozzáférés a leltár és részleg információkhoz.
  • Általános adat-tervező az éppen szükséges adatok nyilvántartásához.
  • Integráció az Active Directory-val.
  • A megoldások adatbázisának folyamatos feltöltése a jövőben beérkező kérések segítésére.
  • Cég és felhasználó adatok importálása más rendszerekből a NetSupport ServiceDesk-be.
  • A segítségkérések testre szabható kategóriákba sorolhatók a naplózáskor az adatinput egyszerűsítése céljából.
  • A végfelhasználók valós időben követheteik a kéréseik teljesítésének folyamatát.
  • Prioritásrendszer a felhasználók és a hibajegy típusok számára az operátorok kiválasztásához.
  • Az operátor profilok kialakítása, testre szabható funkcionalitással.
  • Teljes hardver- és szoftverleltár információk minden felhasználói rendszerről.
  • Valós idejű, cégszintű állapot riportok - például az összes beérkezett hívásról, a hívások állapotáról, átlagos megoldási időről.
  • Előzménynapló a felhasználók korábbi segítség kéréseinek adataival.
  • Szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodás (SLA) készítésének és elfogadásának lehetősége.
  • Előre definiált templétek készíthetők az esetekhez.
  • Elrendezés szerkesztő érhető el a startlap személyre szabásához a felhasználóknak és szervezeteknek.
  • Jelentés készítő használható egyéni felhasználói riportok elkészítéséhez.

NetSupport ServiceDesk - rendszerkövetelmények

Milyen hardver- és szoftvereszközök szükségesek a NetSupport School futtatásához?