IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

NetSupport 24-7

Távoli segítségnyújtás

Helpdesk-et üzemeltet? IT konzultáns? Esetleg outsourcing szolgáltatást végez? Szeretne azonnali távoli segítséget nyújtani a világ bármely pontján egy internet kapcsolat segítségével, a nap 24 órájában, a hét minden napján? A megoldás a NetSupport 24-7!

24-7

Áttekintés

Nincs szükség előzetes kapcsolatra az ügyfél PC-jével, és nem kell előzőleg semmilyen szoftvert installálnia.

A támogatást igénylő ügyfélnek csak a szolgáltató honlapján elhelyezett link-re kell kattintania, ami azonnal elindít egy csevegést a szolgáltató Operátorával a NetSupport egyik titkosított Internet átjáróján.

Teljes értékű, két utas csevegés valósítható meg az Operátor és az Ügyfél között, ha szükséges. Segítségként az Operátor át tud küldeni WEB oldalakat, és előre definiált parancsfájlokat a partnernek. Ha ennél több segítség szükséges, az Operátor egy egyszerű művelettel távolról telepíteni tud egy dinamikus NetSupport 24-7 kliens-t a partner PC-jére. Másodpercek múlva az operátor látja a partner képernyőjét, a részletes rendszer-információkat a hardver és szoftver elemekkel, az aktív alkalmazásokkal, és a futó folyamatokkal együtt, továbbá fájl átvitel és sok más lehetőség áll rendelkezésre a hiba elhárításához.

NetSupport 24-7

Miután a probléma elhárult, a NetSupport 24-7 kliens program teljes körűen eltávolításra kerül, és a partner számítógépe a beavatkozás előtti állapotba kerül ismét. A kommunikáció története pedig mind az Operátor, mind pedig a partner rendelkezésére áll.

A végeredmény gyorsabb, hatékonyabb probléma megoldás, növekvő vevői elégedettség, és az összes költség csökkentése. Egy további előny, hogy csak az igénybevétel után kell fizetni, attól függetlenül, hogy mekkora vevőkörrel rendelkezik, nem terhelik iroda fenntartási költségek.

Gyors problémamegoldás

  • Web alapú azonnali, szükség szerinti támogatás
  • Minden tűzfalon keresztül hibátlanul működik
  • Fáj átviteli szolgáltatás a frissítések és javítások eljuttatására a végfelhasználókhoz
  • A futó alkalmazások és folyamatok valós idejű szabályozása
  • Széleskörű kommunikációs lehetőségek: csevegés, üzenet és rajztábla
  • Teljes és dinamikus hardver és szoftver leltár a végfelhasználó számítógépéről
  • Több, mint 5 000 000 számítógépen alkalmazott technológia

Hogyan működik?

Bármely szoftvernek, amelynek segítségével távirányítással tudunk egy távoli ügyfélnek technikai segítséget nyújtani, egy kliens szoftverre van szüksége, amit általában előre fel kell installálni az ügyfél gépére.

Gyakran ez nem járható út. Szükség volt egy olyan technológia kidolgozására, amely igény szerint ("on demand"smile02 éppen annak az ügyfélnek biztosítja a távoli segítségnyújtási szolgáltatást, akinek erre az adott pillanatban szüksége van.

A NetSupport 24-7 erre a forgatókönyvre alapozva nyújt dinamikus, biztonságos és hatékony szolgáltatást.

Ha egy ügyfelünknek segítségre van szüksége, csak a honlapunkon lévő link-re kell kattintania, és azonnal elindul egy valós idejű csevegés a Help Desk Operátorral. Csevegés közben az Operátor elküldhet egy, a típus-problémák előzetesen előkészített megoldását leíró üzenetet, vagy az ügyfelet más, segítő tartalmú weboldalakra irányíthatja.

Ha az operátor ezekkel az eszközökkel sem tudja a problémát megoldani, távolról telepíteni tud egy dinamikus kliens-t az ügyfél gépére. Ez a kliens rendkívül kis terjedelmű és semmit nem módosít a rendszer-konfiguráción. És a leglényegesebb, csak addig van jelen az ügyfél gépén, amíg a távoli segítség tart.

A kliens jelenlétében az Operátornak a teljes eszközkészlet a rendelkezésére áll a bejelentett hiba elhárítására. Ez lehetővé teszi a távoli képernyő kezelést, fájl átvitelt, a vágólap tartalmának átvitelét, szükség esetén hardver és szoftver leltár készítést, és ha szükséges, az ügyfél gépen az aktív folyatok és szervizek felügyeletét.

Miután a probléma elhárult, az Operátor lekapcsolódhat az ügyfél gépéről, ahol a kliens program korábbi jelenlétének semmi nyoma nem marad, és a rendszer tárolja a kommunikáció teljes történtét a jövőbeli ellenőrizhetőség céljából.

Nyelvi támogatás

A NetSupport 24-7 különlegesen flexibilis, úgy tervezték, hogy lehetőség szerint minden interaktív forgatókönyvhöz illeszkedjen, ezért aztán a tulajdonságainak jelentős része testre szabható.

Annak érdekében, hogy az ügyfelekkel a saját nyelvükön cseveghessünk, egy új operátor felvételekor megadható, hogy melyik nyelveken tud kommunikálni. Ha ez a Operátor ezután belép, az általa ismert nyelvek felsorolásra kerülnek abban listában, amely egy új ügyfél-támogatási kérelem indításakor az ügyfélnél megjelenik.

Más, kevésbé intelligens megoldások a nyelv kiválasztását követően egyöntetűen ezt a nyelvet használják minden potenciális látogató számára. A NetSupport 24-7 ennél sokkal rugalmasabb, mert egyidejűleg tetszőleges számú nyelv használatát teszi lehetővé, minden ügyfél részére az általa kiválasztott nyelvet. A NetSupport 24-7 az egyedüli megoldás, amely ezt az lehetőséget biztosítja.

A már 25, köztük a magyar nyelvre is kiterjedő nyelvi támogatás a partner teljes kommunikációjára megvalósul, az ügyfél támogatási kérelem indításától a csevegés alatt alkalmazható eszközök során, egészen a csevegés lezárásáig, sőt azt követően a támogatás eredményességét értékelő visszajelzésre is kiterjed. A teljesség kedvéért megjegyezzük, hogy ez a nyelvi szolgáltatás az operátori konzolra nem terjed ki, az operátor tevékenységét nem támogatja.


NetSupport 24-7 - árazás

Ha a NetSupport 24-7-et szeretné használni, nem kell megvennie a szoftvert vagy a szoftver licenceket. Nincs korlát a kiszolgálandó ügyfelek számára vonatkozóan sem. Csak a szoftver használatáért kell fizetni. Két különböző rendszer között választhat: fizethet a tényleges használat, vagy pedig a szolgáltatást nyújtó operátorok száma alapján.

NetSupport 24-7 - mit és hogyan?

Rövid ismertető a NetSupport 24-7 indításáról és használatáról.